22 Mart 2009 Pazar

kuru fasülye severlere...


Eminim hepimizin annesi evde kuru fasülye yapıyordur.. Benim annemde çok güzel yapar ve benim en sevdiğim yemeklerden biridir hele bir de yanında pilav olursa değmeyin keyfime.. Evim dışında yediğim kuru fasülyeleri pek beğenmezdim ta ki 'Fasuli'yle tanışana kadar.. İnanılmaz yapıyorlar koca koca kazanlarda tereyağlı fasülye.. Gerçekten de mükemmel yapıyorlar osmanlı mutfağına hakim bir mekan.. Kuru fasülyenin yanısıra mıhlama ve pazı dolmasını da güzel yapıyorlar aslında bana kalırsa mıhlama biraz yağlı ama yinede lezzeti güzel.. Ortam da oldukça güzel ve restaurantın her yerinde oraya gelmiş olan ünlülerle çekilmniş fotoğraflar var.. Benimlede çekmek istediler ama reddettim :P Yemekten sonra ikram olarak da ev baklavası veriyorlar o da oldukça güzel.. Merkezi Tophane'de olmakla birlikte bunun yanı sıra Çapa Cerrahpaşa ve Sirkecide de şubeleri bulunmaktadır.. Benim tavsiyem gidilip bir kuru fasülye yenilmelidir..


Hiç yorum yok: