22 Mart 2009 Pazar

kanaat lokantası..



Aslında şu yaşıma kadar Üsküdar'a gidiyim de orada bir yemek yiyeyim demedim hiç.. TA ki üniversiteyi Üsküdar'da kazanana dek.. Ve orada Kanaat lokantasıyla tanıştım.. Yaklaşaık 75 yıldır hizmet vermektedir bu lokanta..Bir çok çeşit var. Zeytinyağlılarda etli yemeklere geleneksel tatlılara kadar istediğiniz her şeyi bulmanız mümkün.. Ben oraya gittiğim zamanlarda her şeyden az az ama çok çeşit yemeyi tercih ediyorum.. Zeytinyağlı enginarı ve hünkar beğendisi oldukça güzel benim favorilerim bu iki yemek.. Bunların yanı sıra bence zeytinyağlı barbunyası da oldukça güzel.. Tabi yemek yedikten sonra tatlı da yemeyi düşünüyorsanız onlar içinde yer ayırmanız gerekmekte.. Ben helva seven bir insan olarak en çok dondurmalı irmik helvasını beğeniyorum.. Ama aşureden revaniye,kemalpaşaya kadar farklı lezzetlerde sizin için sunulmakta.. Fiyatlara gelince öyle el yakan cinsten fiyatlar değil.. Çalışanların tutumu da gayet hoş..Ve bir dip not düşmek gerekirse orada çalışan kişilerin ortalama hizmet süresi 30 yılmış.. Bizzat oarada sordum ve doğruluğunu kanıtladım.. Ödüllü bir lokantadır ve yapılan yemeklerde hijyen kuralları dahilinde yapılmaktadır.. Yolu Üsküdara düşen herkese tavsiye ederim..

Adres tarifi: Üsküdar Merkez, Migros Yanı Adres: Selmanipak cad. no:25

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hünkar beğendisini çok severim,eşimin favori yeri...

ayşin geyik dedi ki...

Esra hanım yorumlarınız için teşekkür ederim.. Kanaat lokantası da eşiniz ve sizn için gerçekten doğru bir seçim..