2 Nisan 2009 Perşembe

halvetia..

Yine Asmalımescitteyiz.. Ben ev yemeklerini seven bir insan olarak ev yemeği yapılan lokantalarda yemek yemekten oldukça büyük bir keyif alırım..İşte Halvetia da bu tarz yerlerdan biri.. Ev yemekleri yapılıyor genelde zeytinyağlılar sıklıkta bunların yanı sıra normal bir lokantaya nazaran sadece mercimek ve ezo gelin çorbası yerine mantar,sebzeli ve domatesli çorbalarda bulunmakta.. Ben en çok mantarlı çorbasını beğeniyorum çünkü daha önce hiç tatmadığım bir şekilde sunuyorlar.. Mantar çorbasının içine dere otu koyuyorlar ve innaılmaz yakışıyor.. Orada yedikten sonra evde denedim evde de oldukça hoş oldu bence sizde denemelisiniz.. Yer olarak da Asmalımescit'e tünel tarafından girer girmez House Cafe'nin karşında.. Tavsiye ederim ve şimdiden afiyet olsun dilerim..

p.s:fotoğrafını çekemedim fakat en yakın zamanda fotoğrafını çekip sizlerle paylaşmak istiyorumm ...

Hiç yorum yok: